søndag den 2. december 2012

søndag, SSO og alt der det.

SSO, hvorfor er det at du ikke bare skriver dig selv?
okay hvis dette indlæg bliver fyldt af underlig stavefejl er det altså fordi at jeg sidder stadig med mine galla-negle på der er virkelig lange! Det er virkelig svært det her! åha...

Jaeh... Jeg forsøger at skrive min SSO lige nu... Det går virkelig ikke særlig godt.... Hahaha! Ej... Men jeg troede virkelig at en digtanalyse af Michael Strunge var mere spændene... Fucking...

... Jeg fik min pung stållet sidste weekend. af en Italiener... Eller en Spansker... Jeg ved det ikke... han synes vi skulle bytte.. Min pung for en af hans smøger.. Han glemte bare at sige det til mig... Så nu har jeg hverken mastercard, kørekort, sundhedskort, eller studiekort... Ej okay.. Jeg fik mit studie kort igen.. Eller... Jeg købte et nyt... Til en 20'er... Det er flot... Men nu har jeg så lidt sært ved at komme ind når jeg skal i byen.... Det er lidt fucked... Men det var heldigt nok at jeg brugte alt for mange penge dagen før, så jeg havde jeg nemlig kun 200kr. i kontanter i.. Woop!

Så havde vi galla i fredags på mit gymnasium... hvor var folk bare fine! - men der var et par 2.G'ere der valgte at tage  lange kjoler på... Shame on you!!! Det er nemlig en uskreven regel at et kun er afgangselever der må det.. Egentlig må man kaste øl ud over dem der ikke retter sig ind efter den regel... Men jeg gjorde det ikke!.. Selvom at jeg godt kunne finde på det!! Håber sådan at der var nogle der gjorde det :)

Så mødte vi min mor i byen... Hun var fuld og til julefrokost med alle hendes kollegaer... De var også fulde... Det var lidt sødt... Og akavet...

Ellers har jeg ellers ikke rigtigt lavet noget vildt... Jeg glæder mig bare til næste weekend... Der holder jeg julefrokost... Der skal jeg nok også være fuld... Det er jeg god til.. Det er med at fulde mig...

høhø, det er sjovt :)

møsser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar