onsdag den 5. december 2012

Galla gøgl!

80'er lyrik er faktisk ret spændene! Nu har jeg snart skrevet 4 sider af min SSO... Jeg er så stolt af mig selv.. Hahaha

Nu holder jeg pause og drikke te imens jeg ser noget om hundehvalpe der er blevet mishandlede. Det er lidt fjollet sådan noget..

Så har jeg lavet et nyt indlæg til Paint.My.Face. Det er min make up til galla, improviseret. Kig! Det er helt okay.
- og ja... Vi har allerede haft galla. for nogle er det lidt et chok at nogle skoler holder galla før jul... Men okay.. Vi er fra Grenå... Det burde ikke være et chok for folk at vi laver underlige ting her.

Men nu synes jeg i skal se resultatet af in kjole! (mig, mig, mig, mig!!! I'm an attentionwhore !)



... Og når man så sammenligner med den anden har jeg virkelig ikke noget at brokke mig over! Hvor blev den bare flot !

Det var bare det jeg ville vise jer... Møsser!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar