lørdag den 22. december 2012

Tøser, fest og blå mærker

"Hm. Der er ikke noget bedre end at komme hjem fra en vellykket bytur, halv-fuld og sidde og skrive blogindlæg. Hæhæ! Ej, det har været en virkelig dejlig aften, på trods af at alle tog tidligt hjem.

Men jeg har jo lovet at dedikere et blogindlæg hver dag til en (eller flere) person (-/er)." - Sådan ville jeg starte et blogindlæg hvis jeg kom hjem en fredag morgen pisse fuld. Men det gør jeg jo ikke! (Hæhæ)
Men det går ikke så godt... Det der med at blogge hver dag... For jeg har ikke tid til at blogge hver dag... Men jeg skal virkelig nok gøre mit bedste!!

Idag vil jeg dedikere indlægget til en flok specielle tøser. Nogle der er kommet til at betøde rigtigt meget for mig. Nemlig dem i min nye klasse. Nethe, Mia, Malene og Cecilie.

De er nogle tøser der virkelig ved hvordan man har det sjovt. Hvad end det indebærer fest og farver eller bare en lille hyggeaften sammen. I er sku helt okay.
Efter at det var gået op for mig at jeg rent faktisk skulle leve med den klasse jeg var havnet i, i 2år så skulle jeg jo til at blive venner med folk. Det var virkelig ikke min første prioritet at skulle gøre det. Men sådan var det nu engang. Her var pigerne var så søde at adoptere mig til deres lille gruppe. Først vidste jeg ikke helt hvad jeg skulle gøre i gruppen, for vi var så fucking forskellige. Jeg mener, vi tænker alle sammen forskelligt, og ingen af os køber tøj i de samme forretninger. Men efter en måneds tid fandt jeg faktisk ud af at de var helt okay, og jeg begyndte rent faktisk at deltage i de ting de lavede. Her gik det så op mig at de var faktisk helt okay! Vildt ucharmerene til tider, men helt okay. (Ja, jeg har fået en del åbenbaringer i den tid jeg har kendt jer piger!).

Jeg er sku begyndt at holde lidt af jer piger. - og glæder mig til at se hvad den næste tid bringer. Hæhæhæ

Nethe (foran alle andre), Mia (Venstre), Cecilie (højre) og Malene (Bagerst)
U-Ban (U2)- Berlin!
Det siger lidt om dem jeg hænger ud sammen med. No wonder why jeg er blevet så underlig ! Hæhæhæ

Nu vil jeg snart køre op og hente min mors gamle moster (det lyder tørre end det er), og så skal vi spise frokost. Feeeeedt!!!!

Festen i torsdag med klassen var forresten okay.. Standard... Jeg har fået et blåt mærke på mit bag-knæ og gik hjem gennemblødt af drinks.. Men alle mine venner var med! Woop! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar