onsdag den 26. december 2012

Jeg er et dårligt menneske....

Hahaha, hvor er jeg dårlig til det her!!! ... Jeg fik jo aldrig blogget hver dag hele julen. Hvor er jeg ynkelig...
Ej, men det var da en god idé? hæhæ

De sidste to dage har jeg.. Sovet... Jeg tror måske også at jeg er ved at blive syg.. Ja.. Jeg har det lidt som om at jeg har delt min fars rom-skab med mig selv... Fucking...

Men jule aften var jeg rask! Woop! Jeg har de sidste 3 år ligget syg jule aften..... Fedt, fedt... Men i år var rar. Sød familie, og dejlige gaver. Hihi
Hvad fik jeg? - Jeg fik bl.a. en Vildt cool dap-radio, en fin ring og en lækker parfume (faktisk 2.. Men det er den samme parfume...) Der udover fik jeg også en film og en cd og 200kr. (Jeg føler mig rig!...)

Pure Elan 2. - Kan fåes i Bl.a. Bilka
Er den ikke flot? - den kan anbefales til folk der står og mangler sådan en. Den kan alt muligt udover at spille radio for dig. Den kan også vække dig om morgenen og så kan du sætte din ipod til, hvis du er så fancy at have sådan en! - Så fancy er jeg ikke.... Min blev stjålet for et par år siden... Jeg er for doven til at anskaffe mig en ny... I know... Fucking...

Nu venter jeg bare på nytårsfesten. Det skal nok blive godt. Regner med at møve mig ind hos min gamle klasse og lege med. Tihie!

Så har leg lyttet lidt til lidt musik.. og jeg er faldet totalt for en fyr der hedder J. Tillman.. Normalt løber jeg skrigende væk når musikerne finder banjoen frem, men ham her er faktisk helt okay. Hæhæ, han er også lidt sød at se på.. Meen!! Det er jo ikke det det hele handler om!
Lyt lige engang:

Han har (i følge Google) lavet 8 albums, og et par singles.. Så ja... Det er mig der er langsom ! Den første CD blev udgivet i 2005 og hedder "I Will Return". Synes helt klart at den er pengene værd, hvis man vil ud og investere i sådan noget gammeldags gøgl, som jeg stadig gør. De første plader han lavede findes ikke på Spotify, af hvad jeg ved i hvert tilfælde.

Nummeret for oven kan jeg ikke huske hvor er fra, men sikkert fra et af hans mange singler. Han er god! synes jeg...

Møsser fra den dårlige blogger ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar