søndag den 9. december 2012

Julefrokost med de der..

Jiggabells, jiggabells, jigga all the waay!

Ja... Så blev årets julefrokost også holdt... Denne gang hjemme hos mig... kl. 21 rallede folk rundt i en meget tidlig brandert. Jeg tror ikke at jeg har oplevet fuldere folk, udover på Roskilde Festival. Hold nu kæft i var fulde kære venner!! Men vi hyggede os! Specielt med stjernekasterne, der blev festen faktisk så hot at der gik ild i bordet... Fjollet! Men jeg kan godt lide jer alligevel.. - og det kan mine forældre også... Hvilket er meget fjollet!!!

En lille julesang fra min yndlings Youtuber. Den minder mig om min klasse... En smugle retarderet, lidt underligt talende og ikke altid forståelige... Men det er det der giver jer, jeres charme :)!

I dag skulle jeg have været i Pindstrup... Det kom jeg ikke! Pindstrup ligger meget langt væk.. Og i en snestorm kan det være lidt svært at køre... Så derfor... SSO-skrivning, kage og musik. Det er også helt okay. :)

Nu mangler jeg bare en der gider at komme og drikke varm kakao med mig.... Det kunne nemlig være hyggeligt !

Møsser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar