onsdag den 19. december 2012

Jul, Computer, Kat...

Jeg tror sku at jeg er kommet i julestemning.. Det er virkelig længe siden jeg har været det.. 4 år tror jeg.. Hvis ikke mere... Wow... Jeg er lidt i chok..

Det skyldes nok at jeg har hørt den her sang konstant i en time:

Den er lidt sød... Måske lidt for sød.. Men det er okay... For jeg kaster ikke op ud over den...
Vi skal lege med den her sang til musik.. Ingen ved rigtigt hvorfor, udover at min musiklære synes at vi skulle spille julemusik... Jeg tror måske at hun at skumle bagtanker med os og juleafslutningen på fredag... Men hun får mig ikke op på den scene med mindre at jeg stadig er fuld... Ååh gud...
- Ja, jeg skal i byen på en torsdag. Rebel?.. I know... Måske er det ikke så rebelsk når alle andre fra mit gymnasium gør det.. Jeg ved det ikke... Men det er tanken der tæller! - Det synes jeg er godt nok... Vi skal ud og bowle... Igen... Det er jeg altså stadig ret dårlig til... Måske skulle jeg bare være med som moralsk opbakning... - og drikke de andres øller... Hæhæhæhæ

Hvis i undrer jer over hvorfor at jeg har spørgsmålstegn igen, så er det altså fordi at begge mine computere kunne formå at bryde sammen inden for det samme døgn.. Så nu sidder jeg med min mors (og fars) computer. Den er også okay... Jeg brokker mig faktisk slet ikke.. For jeg har ikke andre... - Og så er HP også helt fin at lege med...

Okay.. Det jeg egentlig ville fortælle var, at jeg har skrevet på facebook at jeg mangler et emne at skrive om. Ikke fordi at jeg normalt skriver om et emne.. Men så fik jeg en lys idé!! Jeg vil de sidste par dage op til jul dedikere et blogindlæg til en (eller flere) kær-/e person fra mine søde facebook-venner. Så det vil jeg gøre nu! Jeg starter med en pige jeg har kendt hele mit liv:

Emily Juul.
Hvad skal jeg sige om Emily? Det var hende der gav mig idéen til det her blog-idé... Du er sej..
Men problemet her er jeg kan ikke sige meget uden at det også bliver pinligt for mig selv. For vi har virkelig lavet mange sjove ting.
Emily blev født d. 28/8-95 i Grenå. Det ved jeg fordi at hun er født dagen før min lillesøster.. Og jeg tror at der har været et eller andet over de dage. For hold op de piger har udviklet sig til at være nogle sære katte!
Emilys mor er min mors gode veninde.. Jeg ved ikke om det også er sådan at min mor er Emilys mors gode veninde... Men dengang kendte de ikke hinanden. De havnede i mødergruppe sammen.. - og idag er de de godeste veninder. - Tror jeg.. Sødt nok <3
 Emily og jeg har været ude at rejse sammen. Vi var bl.a. på Anholt (vildt hvaa'?!). Jeg tror ikke at vi har været mere end 8-9 år. Jeg har desværre ikke nogle billeder af dette... Gid jeg kunne vise jer dem... De fortælle meget om Emily og hendes ... Specielle, måde at se tingene på.
Vi har også været i London! Og det har jeg billeder fra !!! Her kan i se hende:
Emily Juul i egen høje person.
Ja... Hun er sød... Tror ikke der foregår så meget oppe i hendes søde hovede.. Men hun er okay!
Jeg ville gerne fortælle om nogle af vores jokes og vores liv sammen... Men jeg kan ikke.. For det er alt for internt.. Så hvis i læste dem ville i tænke "Freaks fucking!?".. Og så ville i aldrig læse min blog mere... Så jeg lader være.. :)
Jeg kan dog fortælle at vores lege som små var stærkt påvirkede af powerpuff pigerne, trylleformularer og mobning af en fyr der hedder Uffe... Det gør vi stadig... Mobber Uffe altså... Hæhæh.. Ikke så slemt som dengang... Men han er altid et godt emne at tage op !

Men inden dette indlæg bliver forlangt så vil jeg afslutte emnet om Emily ved at sige "Emily... Gå til bage til dit tårn!". Ej.. Jeg kan godt lide dig Emily! Du er okay :)

Møsser !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar