mandag den 10. december 2012

Underligt.

Ja, når man ikke går i skole er der massere tid til at blogge.. Woop!

Kender i det at man ser en person for første gang i lang tid, og det eneste man har lys til det er at kaste op ud over den? Sådan har jeg det nogle gange... Det er lige sket for mig idag... Damn you facebook!!!
- Altså.. Jeg kastede ikke op over personen.. Den bor for langt væk til at jeg kan nå... Jeg kastede faktisk ikke op overhovedet... Men jeg havde lysten!!! - og det er det vigtigste :)
Fedt emne at skrive om.. I know... Derfor skifter jeg det!

Nu sagde jeg at jeg ikke gik i skole... Det gør jeg sådan set stadig.. Jeg holder bare skrivedage.. Med facebook.. Og min søde blog... Og Strunge... Han er altså en fjollet man... Men jeg forstår hvad det er han skriver... "De hellige ludere har spist de frie fisk".. Han er helt okay :)
Men så invitere min søster lige på frokost. Det er sku da nice price! - og så min mor på varm kakao senere.. Livet er helt fint lige nu !

Møsser !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar