mandag den 26. november 2012

Getting Attacked.

Dejlig weekend med katte, lækker rødvin og god musik! - Århus er måske bar en by jeg gerne vil flytte til hurtigst muligt!..

Ja, Kat fylder jo år her idag. 19.. Hun er gammel.. Men det skulle fejres her i weekenden! og hvordan gør man ikke det bedre end en koncert i fødselsdagsgave med Thee Attacks (og shiney darkly) om fredagen, efterfulgt af en lækker bytur med lækre damer. Håber du er glad misser ! <3

Koncerten med Thee Attacks var forundrende god! Efter deres tour rundt om i verden har de både tabt sig og fået mere selvtillid, og endnu lækrere hår. De havde virkelig forandret sig til den positive og mere professionelle side! Sceneshowet var crazy, lige som de andre gange jeg har set dem. Med øl flasker der fløj rundt omkring i fjollede retninger og skrigende tøser, som alle sammen stod på række 1, klar til at gribe håndklæder og gøgl fra musikerne.... De kastede ikke med svedige håndklæder eller gøgl.. Men overdrivelse fremmer forståelse! right?..

Til folk der ikke har hørt dem, er jeg meget skuffet. Ej, hør deres musik! God gammeldags Rock'n'roll med badass attitude, der minder mig om Go Go Berlin. Jeg har selv set dem 3 gange, og alle koncerter har været rigtig gode!



Ja alt i alt var deres koncert rigtig, rigtig vellykket i mine øjne. Imodsætningen til opvarmnings bandet, Shiny Darkly. Nu har jeg siddet hele dagen igår og tænkt over hvordan man kan sige det her pænt. Men jeg tror jeg vil starte med et spørgsmål... Tror ikke at de kommer til at læse dette. Men det kan måske danne et billede af situationen for jer andre; Har i overhovedet spillet andre steder en på efterskoler?
Musikken var rigtig fed! - hvis man var 14år og kitty punker. Det hele var meget mørkt og meget dystert, man manglede kun at de havde klædt sig ud som emo's.  - Men det er også deres musikgenre! Emo, trash og punk.
Koncerten var akavet og folk stod i en stor bue uden om scenen, og var usikre på om man skulle huje og klappe eller grine lidt. Nu ved jeg ikke om det kun er en engangsoplevelse, og de spiller meget federe normalt. Men jeg synes det var lidt synd for dem. Måske skal man bare holde sig til efterskole koncerter, indtil at man får fat i hvordan man virkelig fanger et så blandet publikum?
- Sorry drenge. I fangede mig bare ikke. Hvilket er vildt ærgerligt! For når jeg nu lytter til jeres musik på spotify, lyder ret okay. Selvom at ordene er svære at fange er musikken helt okay. Ærgerligt!


Hårdt sagt alligevel... - og musik er en smagssag, og er forskellig fra person til person. Så der er sikkert folk der ude som elsker det.

 Møsser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar