onsdag den 2. januar 2013

Nyt år, nyt musik, nyt hvad?

Så kom vi også ind i det nye år... Det gik da meget godt?
Jeg fejrede min i dejligt selskab med nogle tøser (Og Marius) ude på landet. Dejlig mad, lækre mennesker, massere af alkohol! - og vi brændte kun En stue af... Fucking raketter... Ej... Der skete ikke noget med nogen, og det sorte kunne vaskes væk. Heldigvis... Så hey! Vi gentager succesen næste år? Hahaha
Det kan være det kan blive ved mig. Hvis vi kan holde os fra indendørs stjernekastere altså ;)

Hvad bød mit 2012 så på? Jeg har lært en del... Og oplevet både godt og dårligt.. Mit 2012 kort fortalt:

  • - Det gik op for mig at nogle mennesker ikke er til at ændre. Nogle gange skal man stole på veninderne og vennerne når de siger at nogle personer ikke er til at stole på.
  • - Jeg har fået et masse nye dejlige venner, og fjollede oplevelser.
  • - Jeg har fundet, og jeg er blevet vist mig, en masse "nyt" musik. 
  • - Roskilde-Festival var selvfølgelig et fæææst! (her takker jeg specielt Kisser og Frida ;).)
  • - Jeg har også lært at kærligheden er noget der ikke kommer hvis man leder, og den måske er noget man får fra en person der er tættere på end man er klar over.
  • - Jeg har lært at sygdomme kommer uventet, og ikke alle altid kan redes.
  • - Så har jeg lært mig selv at gøre andre flottere end de er i forvejen. (Takker Youtube! haha)
  • - Og har jeg ikke mindst lært mig selv at tage mig sammen. (Det var vidst også på tide?)
Jeg har lært og oplevet en masse mere ind imellem, men her er det kort fortalt i en tilfældig rækkefølge. Interessant ikke?

Okay.. Jeg skriver egentlig fordi at jeg er faldet totalt for ham her (Hør ham lige her, ved at trykke på det orange billede). Han har udgivet flere covers på youtube, og også en lidt af sit eget musik (Bla. "The team", som der er blevet lavet mange covers af). Men han blev først opdaget af en rapper, som kalder Example, i 2010. Her fik han tjansen som opvarmning til rapperens turne. Ed Sheeran (Som gingeren nu engang hedder) har flere covers på sin første plade, bl.a. også af Examples - "Changed the way you kiss me". - og for at det ikke skal være løgn spillede han vidst nok også til OL-afslutningen i London. Så gingere kan også blive til nok! I have faith in you guys ! Hahaha


Hans plade "+", der udkom i 2011 er meget sød. Indeholder lidt forskelligt, mest sukker sød pop. Men det skal der også være plads til! Så hør lidt sukker-pop inden vi alle sammen skal til at i skole. Så skal det hele nok gå! Han er britisk forresten! - og det kan høres! Så har du et problem med den accent så skal du nok bare lade være med at købe pladen.

Jeg sidder, lige nu, og keder mig lidt.. har en utrolig trang til at spille brætspil og drikke øl... Hvorfor ved jeg ikke... Men jeg er også HF'er... Måske er der derfor... Jeg forstår alligevel ikke så meget... Men det lyder da meget hyggeligt... Hæh

Men nu vil jeg opdatere mine andre blogs..
Møsser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar