søndag den 3. oktober 2010

tømmermænd i Ikea og 6 års fødselsdag

Okay... nu kom jeg jo så til en af gymnasiefesterne i fredags.. kender i det at man sådan starter med at drikker til forfesten kl 8, og så bliver ved til kl 06 den næste morgen?
- det kan anbefales hvis man har fri lørdag.. Men hvis man skal i Ikea er det er ikke ret sjovt!!!
Og så går endda op for mig at når jeg kommer hvem fra kor i dag, så skal jeg til 6år's fødselsdag. Jeg kan godt lide børnefødselsdage, men ikke hos denne familie. -_-
Det er seriøst en familie uden venner, eller jo.. De har min familie, og så er deres børn også bare sygt irriterende.. de kan ikke føre en normal samtale! de skal absolut råbe... og jeg kan ikke lide børn der råber 3:
og så er de bare pastasalats-familie.. hr. og fru Danmark -_-
- Øv? Det tror jeg da nok lige!
Så nu sidder jeg her og et træt og høre eliza doolitle.. det hjælper lidt på humøret.. og så giver det mig sådan en trang til at tegner og male.. Måske skulle jeg gøre det? høhø, har ikke tegnet længe...
- Så det tror jeg at jeg gøre ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar