lørdag den 9. oktober 2010

Cutting...

Ja, jeg ved godt at det er anden gang i dag at jeg blogger.. men det er er sygt...

Mit emne er som sagt cutting, og det er ikke særlig rart.
Der der sker er at jeg sidder på skum hvor jeg også små blogger og debattere, så stødder jeg på et indlæg som hedder "cutting" eller something.
og der var der en pige der delte dette link:
Jeg skal advare imod MEGET STÆRKE, UBEHAGELIGE, KLAMME OG VOLDSOMME billeder, så sarte sjæle tryk ikke!
http://crimesandjustice.com/pics-emo-girl-joan-mutiliation/

Hvad synes folk om det her? Jeg ved godt at på et af billederne står hun på en rist med rotter som tydeligvis er photoshop, men er sårene også fake?
- eller er hun virkelig bare syg i hovedet?

Det er jo en ekstrem forkert måde at råbe om hjælp på hvis det er det hun vil?
og som jeg skrev i debatten: "internettet er ikke forbudt for små børn, hvis jeg var 9 år og ved et uheld kom til at se det ville jeg jo ikke kunne sove resten af mit liv?!"
det ville jo traumatisere barnet totalt... Oo

Men det var bare lige det jeg ville sige...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar