lørdag den 9. oktober 2010

lørdag, lørdag lørdag...

Hey igen.
Nu er det så blevet lørdag og jeg tror ALDRIG at jeg har været SÅ tidligt oppe på en lørdag som jeg har idag... kl 740 var jeg opppe ( det så var jeg endda forsent på den), det der sker det er at kronprinsen kom her til lille grenå for at indvige det nye klokkespil vi har fået i kirken.. spørg mig ikke hvorfor Han lige skulle det...
og nu tænker i sikkert: hvorfor så, så tidligt op?! er den dum?!
og nej det jeg faktisk ikke, selvomdet godt kan lyde sådan nogle gange!
Men nu skete der så det at det kor jeg synger i skulle synge koncert indtil at den der prins kom.. Det gik bare VILDT godt.. eller noget... Ej det lød fint... indtil børnekoret åbnede munden... Jeg har ikke noget i mød børn under 14 år... De skal bare ikke kæfte op... hæ! ej, nu skal jeg nok være sød...
men så er alt det der klokke noget slut, og så skal vi synge ovre i det vi kalder sovnegården... jaaah...
MEN!!! Så sker der det at der kommer gratis mad! og det fik mig og 3 andre til at være i kirke fra klokken 0845 til 1400 xD hæ! det var rart!!

Så kommer jeg hjem fordi at jeg MEEEGA træt... og så vågner man ved at der er mad, det er da rart? ;D
og så mener min mor at vi skal se Sex And The City og drikke varm kakao.. åååh, ejg elsker lørdage...
- og hvis jeg tager mig sammen skal jeg også til fest.. aaah :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar