mandag den 11. oktober 2010

facebook - undskyld?

Ja, jeg sad lige på facebook og kiggede en gammels vens billeder og fulgte med i hvad der er sket i hans liv. Så sker der så det at jeg støder på det her billede af en pige, hvis hovede faktisk sidder lidt underligt.. ikke unormalt eller noget, bare underligt. det var det første der slog mig. det næste der så slår mig er at hun så har tagget samtlige af sine venner og under billedet har skrevet noget lignende: Undskyld til alle dem jeg har såret. - jeg er virkelig ked af det
Her tænker jeg så: hvorfor lægger man et billede ud af sig selv hvor man ser yderst besynderlig ud i ansigtet og med hovedet drejet i en underlig vinkel, og så skriver "undskyld"?

hvis jeg var hendes veninde og hun havde såret mig så ville jeg da sætte mere pris på at hun sagde undskyld personligt og ikke ind over et billede af hende selv hvor der nedenunder er tagget 300 andre? - er det bare mig der tænker sådan?
Hvad er der sket med det almindelige "ej, det må du sku undskylde! det er jeg ked af"?
og det er da lidt trist at hvis man har fucket det op at man så ikke tør sige undskyld face to face.. Hmm... og hun er jo ikke den eneste der gør det?. det sker da dagligt (ja, så stort er mit facebook forbrug!) at jeg støder på nogle billeder hvor at der er et billede af personen selv som har tagget 30 andre og hvor der så står "undskyld" eller "jeg elsker dig"...

Nogle mennesker er underlige?....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar