søndag den 10. oktober 2010

Amalies verden..

Åååh, hvis ikke i har set det så synes jeg virkelig i burde gå ind i jeres stue hver søndag kl 19 på tv3 og se Amalies verden!
- jeg har aldrig rigtig brudt om om folk fra paradise og folk som hende, men da jeg har en lille søster der forguder det bliver jeg nu tvunget til at se det. og jeg må da indrømme at det er pæænt grineren?
Citat af Amalies mor: Ja, Amalies opvækst har jo bestået af fangerne på fordet...
FAIL! - det har jo kun været der i 2 år eller mindre? Haha xD

Samtale mellem radioværd og Amalie på The voice:

Radioværd: Vil du så helst være kendt for det du gør, eller vil du helst være anerkendt for det du gør?
Amalie: Jamen, nu ved jeg ikke rigtig hvad det vil sige at være anerkendt. men jeg synes da det kunne være vildt fedt hvis folk ved hvem jeg er?

Haha.. ååh.. jeg har det sjovt lige nu... tihi

Pshyeah?
^http://www.youtube.com/watch?v=qBDnHZNbjCg&feature=player_embedded

Ingen kommentarer:

Send en kommentar