torsdag den 30. september 2010

Streeees!

Hey folkens!
Kender i det at ens kaldener bare dræber en?! alstå ikke bogstavelig talt..
Men jeg har bare SÅ mange ting jeg skal her for tiden?! jeg har virkelig ikke fri her for tiden... Det er nederen..
Denne weekend skal jeg til gym. fest, temaet er oktober fest. Awesome!!! :D - men jeg kan ikke finde nogle lange blonde parrykker.. det er lidt øv...
Søndag skal jeg til kor..

Næste weekend var det så meningen at jeg skulle holde film aften. Men fordi at jeg skal til kor lørdag kan jeg ikke?! møg kor... jeg skal møde kl. fucking 845 fordi at kronprinsen kommer og er fornem.. ØV!!
Lørdag skal jeg så til klasse fest, Tema: halloween ;D det er bliver nice.. Ida og jeg være "Fashion-zombies".. Rawr! Haha, ej det bliver nok sjovt.
søndag skal jeg så til kor IGEN.. Fordi at det skal jeg hver søndag.... ØV!

Imellem weekender skal jeg også en masse, fx- skal jeg til zumba, kor og i skole til kl 16.
Tirsdag skal jeg så gå før... Det burde ALLE faktisk gøre..
Der er jo demonstration imod nedskæringerne i tilskud til skolerne.. PUHAAA LARS!

Men nu skal jeg til anders lund madsen show.. Så Hej hej :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar