tirsdag den 19. oktober 2010

Hmm...

Jeg kan ikke lige naturvidenskab!
- og slet ikke når man skal skal til at skrive en MEGET vigtig eksamens opgave til d. 28/10 og man har glemt den vigtigste halvdel af opgaven på skolen, og at man så får efterårsferie! Fucking nitten! -_- FML!
Forresten så trak jeg Fysik og naturvidenskab... Den ting jeg forstår mindst af! og der er like.. Ingen ting ?! dobbelt fml!

Og så har jeg fået et fucking forkølelses sår!!! - er det ikke det de hedder, de sår man får o mundvigen når det er mega koldt og man er syg?
- det er ikke herpes jeg tænker på, nej... -_-

omg, jeg er negativ.. øv!?

Jeg har fået et flip med nevershoutnever.. Jeg elsker ham!? seriøst, hans musik hjælper jo på alt hvad der hedder dårligt humør?
hør ham! - han er rar :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar