mandag den 1. november 2010

I whisper love words

Nu sidder jeg og høre Dísa, dejlig jazz, og redigere billeder til min anden blog (link i bunden)

Hvad sker der i mit liv lige nu?
Altså jeg har afsluttet mit NV-forløb på skolen, NICE! det blev til en 6 siders lang rapport, og skal om en uge til mundtlig prøve.. Mindre nice! - det faktisk ikke særlig nice nu når jeg tænker over det xD Hah! jeg dumper for vildt! - men jeg skal heldigvis ikke bruge lortet til noget..
Så er jeg startet på at have fysik, biologi og tysk.. Rart! eller noget.. Haha! Mine fag er bare nederen xD

Så er der kommet to nye drenge ind i klassen, Dino (mine forældre troede det var en joke ö) og Lukas.. Hm, nu har vi to Camilla, Asbjørn og Lukas'er i klassen.. Det skal nok blive sjovt ;D

Så var jeg til Gl. elevdag på efterskolen :D ! det var vildt lækkert at se de andre igen!
- og så var til en lidt underlig fest bagefter, men det var nice!
og jeg sov hos katten :D Lækkert, lækkert!

Og så tror jeg faktisk ikke at der er sket mere... Ellers kommer det senere ;D

http://cupcakekillsbubblegum.blogspot.com/
KIG DET!! :DDD så gør du mig glad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar