tirsdag den 14. september 2010

Tirsdag . 14/9

Okay, Ida og jeg har matematik og vi skal lave noget mindre spændene i programmet Graph.. Wohoo..
- Min matematik lære Jan er underlig.. Han har lige vidst en disneytegnefilm for klasse, hm... Ikke at jeg har noget imod at spilde mine matematik timer på tegnefilm, men det er stadig lidt underligt Oo

Citat af Ida: prøv nu liige at vær lidt seriøs omkring der her!
- siger hun og kigger videre rundt på youtube.. Hmmm?

Okay, nu har jeg kemi.. Det synes jeg heller ikke er særlig fedt?
Tirsdag er i det hele taget en lorte dag!? Idræt i et modul, matematik derefter og så to moduler kemi... FUCK MY LIFE!!!!
- og jeg er træt? 3: jeg gider ikke at være i skole mere? men okay, jeg har fri kl 14 resten af ugen, så måske skulle jeg ikke brokke mig så meget?
Nicolaj siger at jeg skal skrive om ham, så det gør jeg.. Hmm... Nicolaj går i min klasse ? mere er der ikke at sige? - HEJ NICOLAJ!
Jeg burde tage billeder af alle dem eg skriver om, så har folk her en idé om hvem jeg snakker om Oo - det kan godt være lidt forvirrende når man ikke ved hvem personerne er...

HEY! der er Avanged Sevenfold koncert d. 18 ?! :o - jeg overvejer at tage afsted til KBH og se dem :3
- men det er mange penge 3: og dem har jeg ikke ? øøøøøv...
Måske har jeg en venlig mor.. Hmm... eller far... nåh ja.. han er forresten hjemme igen ! - efter 3 uger på arbejde.. Oo det er både til at juble over og til at græde over..
min mor har jo brækker foden, og det betyder at når min farsejler /arbejder skal min søster og jeg lave Alt hvad der har med huslige ting at gøre (Gøre rent, gå med den fede hund, handle ind osv.), ikke fordi at jeg har det store problem med at min søster laver noget, men jeg gider ikke?! - min hund er undelig?! og trækker vejret sjovt?! (ja! jeg har et problem med folk der trækker vejret underlig!) men når nu min far er hjemme kan han lave det hele for os! Woho!
- Troede jeg!!! han sætter os kraftedme til at lave det hele imens han dalre rundt og ser underlig ud?! jeg gider virkelig ikke at se på ham mere!? tag på arbejde igen!? gå væk....

... Kender i det at man sådan får fersken mellem tænderne? Hvad fuck gør man ved sådan noget i en kemi time?! - det ser jo fucking nasty ud når man forsøger at fjerne det Oo

Hvorfor snakker folk om Pjerrot?! Han er underlig ? - og klam.. Og trækker sikkert vejret underligt... Lige som Mette og min hund :i haha! *indre grineflip*
Okay, jeg sidder og griner af mig selv.. Hvor er jeg bare nederen?! - jeg har jo næsten lige så lidt indhold i mit liv so Lukas Oo det var dog nederen....

hm, kemi quiz er ikke sjovt når man er retarderet det faget.... Må jeg godt få musik nu? :3


okay, jeg bliver nødt til at holde kæft.. ellers driver jeg folk til vanvid... Hmm..

læs gerne videre imorgen ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar