torsdag den 16. september 2010

Generelt

Hey folkens!

Jeg har endelig tid til at skrive lidt mere her, sidste gang var i tirsdags Oo
- så i er jo gået glip af en hel onsdag ?! :o

Jeg kan fortælle jer at i gik sku ikke glip af så meget..
fik fri kl 16 og var ellers hjemme.

Idag har jeg været til mit første Sjove sprog-foredrag.. Ja, jeg tænker også WTF?!
Men det var faktisk rimelig spændene.. De fortalte alt muligt om andre fremmedsprog, og lærte os om hvorfor dansk er så besværligt at lære.. OG DET ER FUCKING RETARDERET !? seriøst, dansk er nok det mest vamle, nederen, besværlige, retarderede og klamme sprog like EVER!? aderbader....
Så fik jeg udsat min matematik afl. til tirsdag *fryd*, havde glemt min nøgle til mit skab (for anden gang i denne uge), så jeg havde ikke bøger overhovedet... hovsa :x

Så var jeg til kor, og det var som altid, VAAAAAAAARMT! og hyggeligt.. der var kage :D!!!

og så var jeg til Zumba! - det er seriøst noget ALLE skal prøve! det er mega hårdt og man svder som en svin, men FUCK det sjovt!? man griner virkelig meget..
Og selvom at jeg er TOTALT dårlig til det med at danse så lære man det faktisk rimelig hurtigt.
PRØV DET!!!!

Men som sagt sveder man.. Så jeg går i bad :D
Hejhej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar