søndag den 12. september 2010

D. 12 september 2010


Hej guys !
Nu gik der lige et stykke tid siden sidst. Sorry.. Men tror at det helle kommer så snart at jeg begynder at bruge min laptop i skolen.
billedet for oven er et gammelt børnebillede af min søster og er lagt ind til ære for hende, Love u ? ;D

I dag har jeg lige været ovre for at besøge den lille pige jeg skal passe, Clara hedder hun. Super sød! - og herre nem at have med at gøre. Man skal jo bare lege med den ? ;D
Men det var også en lidt underlig oplevelse. Da jeg kom der over var der ingen hjemme, men dørene var åbne, så jeg tænkte at de var jo n
ok bare ude for at handle. Men da de så kommer hjem siger hun at de havde været i Struer (eller something) for at besøge nogle venner, og her tænker jeg så Hmmm?..
Men vi kommer ind og hun begynder at vise mig lidt rundt i huset sammen med Clara, og lige pludselig udbryder hun "Gud! Der har virkelig været n
ogle inde i huset! Min computer er væk!?" og så står man der som ny ansat barnepige, kender knap nok ungen eller moren og skal tage stilling hvordan man skal reagere Oo Det er virkelig underligt, og ubehageligt?


Nåh ja! kender i så ikke det at man rydder op, og så finder man sådan alt muligt underligt? Ex. penge osv.?
- det sker rimelig tit for mig.. Altså ikke at jeg rydder op, men at jeg finder en masse underlige ting?
Ex fandt jeg nogle design mærker (dem der hænger fast i trøjerne som absolut Skal brændes/klippes af, fordi at man knækker tænderne på snorende. Der står også priser på bagsiden! :D ) Well, der faldt jeg over et rimelig cool mærke faktisk,
Nick Mitmanski hedder han. Han er Rimelig lækker efter min mening. Men han designer sådan nogle Vildt cool t-shirts, har ikke set andet fra ham? Men jeg smider lige nogle billeder i bunden af fyren og noget af hans tøj Så folk her lige kan danne sig et intryk af hvad jeg syne ser "cool" lige nu.
- Orw! Det tror jeg at jeg vil lave til mit næste indlæg.. "hvad er cool i Bøllemis' verden?!" yeay!
Well, Så fandt jeg også en løbeseddel jeg har nagget engan
g på roskildefestivallen i en brandert, synes billedet var rimelig sejt, men så her.. Igår tror jeg, kommer jeg til at kigge på bagsiden og der står en liste på nogle sange, og jeg tænker straks What the fanden is happening her? - og kigger igen på forsiden hvor jeg ser at nederst i højre hjørne står der med små røde bogstaver "Badun" og så tænker jeg igen Fuck my life og kald mig Karen... Hvorfor har jeg ikke set det?!
Men nu sidder jeg og lytter til de hersens Badun og har funde
t ud af at der er noget super chilled musik, lidt jazz lidt alternativt, spøjst instrumentalt sjov , præcis som jeg gerne gider det når det skal være hyggeligt! (der kommer også et link i bunden!)

Så har jeg fundet nogle gamle malerier jeg malede på efterskolen, rimelig cool. Noget med nogle røde firkanter, billeder og sjove sætninger som ex. "V
erdens bedste psykopater - få stilen!". <>
^jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af dem.. Måske skulle jeg bare give dem væk.. "Her mormor!" de bliver altid så glad for sådan noget hjemmelavet stads.. Selvom det ikke er særlig flot Oo

Hmm. nu har jeg ikke særlig meget mere end at i skal nyde musikken fra Badun og kigge på mine billeder jeg smider ind nu (:

^nummeret hedder mælkebøtten


- Og der var i vidst lige heldige at få Nick i hans helt eget design, WOHO!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar