mandag den 6. september 2010

En ny blog er altid godt!

Okay, nu har jeg en blog til billeder.
- så må jeg da også have en hvor jeg kan smide alle mine underlige tanker og sære links.?
Jeg bruger meget min skum profil som blog, så hvis ikke der sker noget her inde så find mig på www.dr.dk/skum med brugernavnet : Kagedåsen
^der står der også mange underlige ting, som nok interessere dig mere eller mindre (:

Nå men, jeg fandt det her link. Det er også dem der har lavet "pack up your troubles in your old kit bag" som en dude fra Dell har lavet et cover af.
Det minder lidt om børnemusik, synes jeg. Men deres tekster giver en helt anden mening, og sammen med det lidt lallede og sjove musik lyder det faktisk pisse godt :D
Pladen hedder "Pretty Baby" og er faktisk super sød!.
- så jeg har smidt i link i bunden hvis det er noget der interessere dig ^^

Nu vil jeg kigge videre på mit matematik, som så småt er ved at give mening for mig. Woho!

Glem nu ikke at trykke på mi link!!
^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar