tirsdag den 21. september 2010

Weekender med fucked computere

Hej alle mennesker !
- bege mine computere har været fucked og jeg har først fået det til at virke nu. så had mig ikke hvis du føler at du er gået glip af mit liv, jeg har en god grund :3

Fredag var jeg hjemme og chillede, ryddede op og hyggede mig.
Lørdag var jeg hos min kusine for at fejre hendes 17'års kagedag, Woho! - hendes familie er den mest økologiske familie jeg nogen sinde har mødt Oo det er totalt vildt
Efter at have været til kagedag besøgte jeg min syge bedstemor i skoven.. Høhø, nej okay, hun ligger ikke i skoven, men hun er syg! eller, hun er blevet opereret rask :D så skulle jeg da lige ud og sige hej.
Så blev jeg at af hos Lukas som var sammen med Ida og Jacob til film aften, vi fik set mange spændene film! dvs. én xD Haha - og den var mega dårlig... "ulvenes nat".. hm, og Jacob var fuld... og fældede Ida.. Og gik derefter emo fordi at han havde det dårlig over at han havde fældet Ida xD Vi snakkede med Alex! Jeg ved ikke hvem Alex er, man jeg tror Ida har en flirt med ham ? ;D uuuh...

Søndag var jeg til kor (ja, det er det jeg tjener penge på), med tømmermænd er denne beskæftigelse ikke særlig rar. <-- kan frarådes...
Så var jeg hjemme, kedede mig, så film og sov.. Jeg sov faktisk rimelig meget søndag.. Jeg kon sådan hjem, faldt over en underlig film på TV2Film om nogle der gravede muslinger hvis far lige var død og levede en lorte liv på stoffer. den var jo egentlig rimelig spændene, "Diggers" hed den.. MEN!!! Så falder jeg så i søvn og bliver vækket og er herre ynkelig ._.
^kender i ikke det at man sådan vågner op og har herre meget ondt af sig selv, sådan uden at vide hvorfor ?! det er vildt ynkeligt xD

Mandag var jeg i skole, der skete ikke en skid..

Idag (tirsdag d 21), Gik det op for mig hvor psykotisk min matematiklære er når det komer til matematik... "det her handler kun om matefatik! MATEMATIK, MATEMATIK, MATEMATIK!!! der er intet andet i denne verden end matematik indtil klokken bliver 12 idag!"
- Han er uhyggeligt Oo
Så skal jeg til kor idag *suk*, det ooorker jeg ikke? fra 16 til 18 idag, det er vikelig hårdt? 3: og det skal jeg også på torsdag!! altså..
det eneste positive er at man får nogle hyggeligt venner, gratis mad og penge for det...
Nu står der "i love Jasko" på min arm... Hmmm... Idaaa.... -_-

ikke mere herfra..
Hygge ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar