tirsdag den 9. oktober 2012

Strunge, dansk og katte.

Så er man her igen. Hjemvendt fra Berlin med både øjenbetændelse og halsbetændelse. Jeg er dygtig! :)
Ej, tog min sidste penicillin pille her til morgen, så nu er jeg kun på øjendråber. 6 gange om dagen i 14 dage. Fedt, fedt, fedt!

Igår spurgte min mor mig hvad jeg ville være når jeg blev voksen, eller... Bare hvad jeg ville lave efter ferien.. Jeg kiggede på hende og sagde "fisk?". Så flippede hun helt ud. Det var lidt sjovt. Men hun vil gerne have at jeg bliver guide. Det kan jeg bare ikke se mig selv som?! Guide? Med skrigende unger og sure hr. og fru Danmark der skælder ud fordi t jeg ikke engang selv kan stå på ski?.. Hvis jeg endelig skulle være guide skulle det være syd på, og så ville jeg være den mest åndede guide i verden. jeg kunne virkelig finde på at sige ting som "Ja, og hvis i ser til højre er der en sibirisk bjergged. De er meget sjældne! og hvis i ser til venstre... så er der en svensker!"... Øøøh... Og så står jeg der og kan grave mig selv ned af pinlighed.. Flooot! ... Jeg har heller ikke engang pengene?! Jeg har hvad... 5.000 kroner i alt... Stakkels konto... ):

Jeg har egentligt dansk lige nu.. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal lave. Min lærer er gået.. Vi er igang med at finde emne til vores SSO.. Det kan jeg virkelig ikke overskue... Måske skulle jeg skrive om Strunge? han var et godt menneske... Eller også skulle jeg skrive om lægevidenskabens udvikling under det moderne gennembrud.. For så nørdet er jeg... Ej... Jeg har bare skrevet opgaven før, og har fået lov til at gøre det igen.. Fordi at den blev virkelig dårlig... Det sagde min historielærer selv...
Emneskift... Jeg er ret træt.. Se den her... Katte er et must have.

Møsser :)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar