mandag den 29. oktober 2012

indlæg nummer 102.

Okay, det er lige gået op for mig at jeg har skrevet over 100indlæg... Det vil jeg fejre med noget helt specielt.. Meget specielt... Dette link er vist fint nok:

Du tænker nu: "Hvad fuck?!"
Ja... Det kan jeg godt forstå.. Det gør jeg også selv... Han har nogle vilde bas skills.. Men hvorfor skal han se sådan ud? - det er faktisk lidt synd for ham... og mig... mit øjenbetændelse bryder ud igen kan jeg mærke...
- og nej!!! Det er ikke mig der har siddet på youtube og søgt på syge ting som "初音ミク】ベースで「牛乳飲め!」演奏してみた【これはひどい". Nej, det er den søde M!-redaktion... Hvorfor jeg så vælger at se den det ved jeg ikke... Men nu deler jeg den! For at fejre at jeg er over indlæg nummer 100 !!! Wohoo! - jeg tror ikke på at folk læser det her shit... Haha, men det er jo meget sjovt... At snakke med sig selv...... Fuck...

Nu kom jeg til at tænke på noget fjollet... Handelsskolen og teknisk skole (JA! - så mange muligheder har vi faktisk i Grenå!), de skal slås sammen! Jeg ved ikke om jeg har skrevet det her før.. Har jeg det? Well! I så fald.. Jeg synes det er virkelig underligt! Det er jo som at blande slayer og nik og jay! Jeg forstår det virkelig ikke... Ej... Det er ikke kun slayer... Der er også techno.. Hård techno... Det er også meget bedre... Ej.. Det er bare fjollet! Jeg ville kunne forstå det hvis det var HF eller sådan noget, men nej! Det er simpelthen teknisk der får æren. Jeg forstår det ikke.. Jeg er dygtig..

Hmm.. Hvad sker der mere i mit liv? Altså... Jeg kan fortælle hvad der sker i min søsters? Haha, ej.. One Direction kommer til Danmark ( er der nogle interesserede så starter billetsalget kl. 11 på mandag).. Det er hun lidt glad for... Faktisk så glad at hun næsten fik min mor overtalt til at tage fri for at købe billetter til hende, og hendes veninde... Men det lykkedes ikke... Kun da hun prøvede min på min far... Jeg har ondt af ham.. Men altså.. Det vælger han jo selv! bare jeg ikke skal være med i det! De er lidt nogle fjollede flødeboller... One Direction altså... 
Haha!! Åh!!! Nu kiggede jeg lige på hvad der sker hvis man forkorter deres band-navn! Haha! OD! ... Til folk der sidder forvirret og kigger på deres skærm nu g tænker "Hvad fuck fejler den!?", så er OD altså en forkortelse for Overdose (På dansk: overdosis). Jeg griner faktisk for mig selv nu... Ej... Man har kun det fun man selv blander, så jeg må godt! - Mon de selv er klar over det? Jeg ved det ikke...

Jeg vil gå ud og spise alt det chokolade jeg har købt i dag.. - For min mors penge.. Inden jeg bliver endnu mere meningsløs end jeg er nu.. Høhø

Møsmøs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar