onsdag den 10. oktober 2012

Forsmag på Berlin.

Ja, som sagt var jeg i Berlin hele sidste uge.
- og som folk har læst i indlægget før dette, blev jeg ret syg og kunne ikke rigtigt lave noget de første 2 dage (What a dramaqueen!!!). Dette har resulteret i at jeg ikke har voldsomt mange billeder fra de første par dage. Lidt noget lort.
Men jeg fik fat i noget street art og noget slot, og lidt fjollede mennesker. Dem med menneskerne skal jeg nok skåne jer for. Det holder jeg for mig selv.. Høhø, skummelt.

Men her er et af de få billeder jeg har fået taget:

Da jeg tog det her billede sad jeg med 39 i feber, og havde lige fået udleveret min penicillin. Jeg var sammen med min religions lærer, som gik totalt shop-amok. Hun hedder forresten Thea, og er ret glad for rødvin.
Nå, men Thea slæber mig ind i den her helt fantastiske baggår på Alexander Platz, som egentlig ligger midt i menneskemylderet i Berlin. Der var 20grader, og helt stille. Det gjorde min dag lidt bedre.

Berlin er ellers en fantastisk by. Med fantastisk billigt mad, og fantastisk billige drinks. 3euro, og de var faktisk helt okay! Jeg lever i hvert tilfælde endnu... Er lidt skuffet over servicen på Hotellet.. Men hey.. De er jo også kun tyskere.. De ved ikke bedre.. Så det er okay..

Jeg var også ude og se en masse, men husker ikke vildt meget... Lige nu husker jeg faktisk ingen ting... Fedt... Hvis jeg kommer i tanke om det så skal jeg nok skrive det en anden gang !

Men Berlin er helt sikkert en by jeg ville besøge igen! Smuk by, skøre mennesker og fester der er værd at huske !

Jeg vil slutte af med endnu et billede fra den skønne baggård:


Møsser ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar