søndag den 30. september 2012

Hvem kan sove i Berlin

Ja, det er jo lige det. Hvem kan sove i Berlin. Godt spørgsmål. Derfor tager jeg nu en uge til Berlin, for at finde ud af det, og så mange andre ting. Jeg skal blandt andet ud og se en masse ting.. Bl.a. Værtshuse... og skoforretninger... og flere værtshuse.. og flere skoforretninger... Sko.. Hæh... Hvad kan man gøre... (Jeg har stadig ingen spørgsmålstegnsknap!!!! håber det er ok..). Det er en studietur.. Så jeg skal selvfølgelig også se en masse historiske ting.. Kan bare ikke huske hvad for nogle... Hæh.. Jeg er dygtig...
I aften skal jeg bare pakke, og så skal jeg i biografen med Mejsen. Kapring... Pilou Asbæk.. Hæh.. Det kan jeg godt lige klare.. :)

Jeg skal pakke... Så det bliver jo spændende ! - skal nok huske mit kamera.. Så i kan se Berlin... Igennem mit kamera... Det er jo også okay..

Møsmøs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar