fredag den 26. oktober 2012

Gamle venner, lim og gøgl.

Det er endelig fredag!!! Yes!! - billedet her demonstrerer vist fint hvordan jeg har det lige nu :)
I dag skal jeg være sammen med nogle skønne tøser, vi skal ud og bowle og alt muligt! ... Det er lige gået op for mig at sidst jeg bowlede kastede jeg kuglen den forkerte vej, og da jeg endelig fik styr på den, så kastede jeg på den forkerte bane... Fåårk! Ej, det bliver sjovt! For vi skal være fulde!

Imorgen skal jeg til gammel elev dag.. En øller to øller tre øller fire øller fem øller efterskole ønsker dig.. Nej.. Ikke fødselsdag.. Jeg ved det ikke... Men jeg skal til Århus og gå amok med min veninde Kat ! åh, hvor jeg glæder mig til at se alle de gamle venner igen ! Altså !! - og være fuld to dage i træk. Hvor godt !!

God weekend jeg går i møde! :)

Forresten så har jeg leget med make up!! Se:

Folk snakker sådan om at hvis verden bliver angrebet af zombies, at man så skal kæmpe imod dem. Men jeg tænkte, kan man ikke bare camouflere sig? Så jeg prøvede mig frem med lim og papir :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar