fredag den 2. november 2012

Skal, skal ikke?!

Okay. Galla nærmer sig. Kjolen har jeg styr på... Men hvad fuck med alt det andet?! ... Jeg skal både have sko og taske og alt muligt! og så skal det endda se godt ud og passe sammen! Åååh min gud!

Well... Så gik jeg ind på Asos... Og nu har jeg jo lyst til at købe det hele! Men mit budget ligger på 500kr som aller mest !! Jeg skal slå mig selv ihjel hvis jeg bruger flere! Men så er det godt at tilbud findes!

Nu skal jeg bare vælge! hjææælp mig !!

Fin sort cloudge, enkel.. 87kr! Musthave right?

Fin hvid cloudge, broderi.. 135kr! Også et must!

Fin grøn cloudge, 67kr! Køber den uanset hvad.....

Fine gule platforms til 271kr. De er lidt sjove ikke?

Fine sort/Glimmer platforms til 155kr. Fordi de glimter!

Fine sort/guld Platforms til 203kr. Det er et underligt tal? - men der er guld på!

Min kjole ser sådan her ud:



Så hjælp mig dog venner/veninder! Jeg kan ikke beslutte mig ):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar