torsdag den 26. januar 2012

Weekend og tattoveringer



Vens veninde, jeg så frækt hapesede et billede fra



Helene og jeg med øller

Ja! Så blev det torsdag igen! Jeg skal til "find Holger fest" imorgen, og jeg er herre dårlig til at ligne Holger.. Men afsted skal jeg! og jeg føler virkelig for at drikke rødvin og ryge smøger og tage nogle billeder...
Men tiden er knap! og kameraet og rødvinen må vente til i aften. øv..

Billedet af min vens veninde er en inspiration (og lidt en huskeseddel til mig selv.), fordi at jeg skal have mig en tattovering. Jeg skal faktisk have to nå!
Den ene skal være et anker tegnet af min godeste ven fra efterskolen, og den anden skal være en G-nøgle. Lidt lige som den der oppe.. Bare uden "peace-tegnet".. Det ville ikke rigtigt hænge sammen.. Men hey! Den er flot til hende! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar