søndag den 15. januar 2012

Evaluering af jul, nytår og min kommende 19 års fødselsdag.

Okay.. Jeg indrømmer at jeg er ved at blive utroligt dårlig til det her.
Men hey! Jeg er en travl gymnasieelev! Had mig ikke ;)
Men forbered jer på et rimelig langt indlæg så! Ej, jeg skal nok skåne jer, og lægge nogle flotte billeder ind imellem.. Så er det ikke helt så hårdt at læse.

Jeg har ikke rigtigt fortalt om min jul og alt muligt. Der er heller ikke så meget at sige? Jeg var sammen med min familie, til kor hele dagen og alt det der.
Jeg fik nogle herlige gaver, blandt andet:
Og:


Det to tilsammen er fantastiske! Ansigtsskrubben skal kun bruges to gange om ugen, og fungere også som en fugtgivende maske. Så når man alligevel står i badet, med håret fyldt af dejlig hårkur, så kan man lige tørre ansigtet (ikke helt tørt), og så påføre skrubben med fingerspidserne og lade den sidde i 5minutter. Når man så er kommet ud af badet og ens ansigt er vildt følsomt og alt muligt, så hapser man lige ansigts-cremen, og 20minutter efter har man et ansigt som andre vil misunde! NICE!
Alle deres produkter er lavet 90% naturprodukter og indeholder blandt andet Avokadoolie, som holder huden smuk og livlig. De samarbejder også med Matas, som går at produktet er utroligt venligt imod alle hudtyper, og af hvad jeg kan læse mig til er det også parfumefrit. (og nu er det godt nok uhøfligt at gøre, men jeghar snuset mig frem til at de kun koster 50kr. stykket! Så selv fattige studerende som mig harråd til at se godt ud!)

Så fik jeg også nogle lækre smykker:
Blandt andet denne smukke ring af min skønne kusine:


Og dette flotte troldekugle-vedhæng (blomsten) af min far:



Så fik jeg også en lækker cd:
Amy Winehouse - Lioness: Hidden treasures
Kan virkelig anbefales!! Der er nogle nye udgave af hendes gamle musik, og nogle nye helt fantastiske numre!
Kashmir - Katalouge 1991 - 2011
Selvfølgelig helt vildt skøn musik! Der er alle deres bedste hits blandt andet; Electrified Love, Rocket Brothers, Mom In Love Daddy In Space og mouthful og warsps. + nogle små nye overraskelser. Kan også varmt anbefales!

Det var pænt meget om mine julegaver... Flot... Så fortælle jeg kort om min nytårsaften (riight...)!

Det der sker det er at jeg faktisk ikke rigtigt orker at tage nogle steder hen. Så jeg ender med en gammel barndomsven, hvis mor er en del af min mors mødergruppe, med en rom, en cola, sweppers lemon, gin og vores mødre Det var også utroligt hyggeligt!
Det der så sker er at deres fest allerede slutter kl 2.30, og så får jeg jo travlt! for det er jo først der jeg er ved at være game! Så jeg får ringet til min veninde Helene, for at høre om hun er i byen. Det er hun, og afsted med mig på vej til Buddy låååve (For andre er det nok kendt som Buddy Holly). Så jeg kom først hjem igen kl. 7, i regnvejr.. Nice! Siger det bare!

I mellem disse to begivenheder fik jeg mast en bytur ind, som jeg ikke kan huske ret meget fra, med min veninde Mejse. Det var nu hyggeligt.. Men næste gang holder vi os fra tequilaen!

Nu sidder jeg så her og skal finde på mine fødselsdagsønsker... Jeg fylder 19 år og alt muligt.. Jeg er sku ved at blive gammel! måske skulle man ønske sig en rollator... Googlede det lige.. Hah!

Så blev det lige pludselig nice at være gammel ! ;D

Ej! Pjat! Jeg tror jeg ønsker mig lidt Dennis Knudsens bog som flothed.. Den kunne være lidt nice price at have... Så vil jeg også ønske mig musik! Men Lilly Allen, malk de koijn - to back to the fromtime og noget med Tim Christensen... Det kunne være rart... :)

Well... Det var lidt fra mit liv som det ser ud lige nu..
Skal nok blive bedre til det her! promise!

XoXo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar