mandag den 16. januar 2012

Se det går jo allerede meget bedre igen! ;D

Jeg er begyndt at være lidt kreativ igen, og maler og tegner på livet løs.
Det er faktisk lidt rart!



Der skal nok komme et billede af det færdige resultat ud, her og på min blog nummer 2.

Så var jeg på mcD idag, med den søde Dino. Der fik jeg Chili cheese tops.. Mit nye levebrød.. Fuck det er godt!
Men også et herligt gensyn med musikeren Parov Stelar!
Han er den fedeste DJ i verden! Virkelig!
Han finder gamle numre fra 50'erne og 60'erne, og remixer dem! Det er sygt fedt!
http://www.youtube.com/watch?v=_n703YHjzOE&feature=BFa&list=AVGxdCwVVULXdWMS78tdjQIXp-b7_LBCrp&lf=list_related
Skal høres!!!! det er nemlig sygt nice musik!
- og hvis det her nummer er noget for dig, så lyt til hans "Paris Swing" og "CatGroove". Det er ret cool!

Lidt om min dag. Var det ikke bare helt vildt nice?
XoXo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar