fredag den 20. januar 2012

Den her weekend...

Endnu e uge er ved at være slut, og jeg har samfundsfag.. Vi gennemgår nogle ark, som jeg selvfølgelig har glemt.
Jeg ved ikke hvad der lige gik galt i morges. Men jeg har taget alt andet, end de bøger jeg skal bruge, med i skole i dag.. Flot...

Men det bliver en god weekend! Gymnasie fest i aften, army tema.. Mon jeg ikke skal have noget krigsmaling i ansigtet. Det tror jeg da nok lige jeg skal !
Så Skal jeg lege med min kusine, og godeste ven kommer imorgen og skal pleje mig og mine tømmermænd.. Niiice!
Søndag skal jeg chille og vidst nok lave mit engelsk der skulle have været afleveret i onsdags... Dygtig!

Så har jeg fået min ønskeseddel skrevet færdig!
Der kan man bland andet finde:
- Dennis Knudsens bog om ultimativ flothed
- CD'er som; Malk de Koijn (to back to the fromtime), Tim Christensen (and the dream crystals), og så noget med Lily Allen, Teitur, Parov Stelar og noget med Marie Key.
- Sko (Hvem undrer det?)
Og film.

Tjuhu! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar