tirsdag den 24. januar 2012

Jeg synes at der er nogen som at der jodler?

Min weekend var som regnet. Skøn!
Jeg kom afsted til army-fest, uden at være særlig army.. Men jeg kom alligevel ind med rabat fordi dørmændene synes jeg var nice?
forinden var der en skør forfest, jeg forsøger at skaffe nogle billeder der giver et større indblik.
Lørdag skulle jeg lege med min godeste ven, og tømme min mormors hus. min mår havde fyldt en hel sæk med tøj som min kusine og jeg skulle kigge igennem. Så der blev jeg en blå jakke, en striktrøje, en cardigan, og et par tørklæder rigere. YES!
jeg blev også et par bøger rigere, jeg fik bl.a. "Dina's bog", som skulle være en hel fantastisk bog.

Mandag var ikke så nice. Der sov jeg det meste af dagen. Indvandrepolitik er ikke særlig nice når man har haft om det i en måned... Øv.. og skal til "eksamen" i det på torsdag.. lort...

Jeg har ikke så meget mere at sige...
XoXo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar