søndag den 24. november 2013

Overspringshandlinger på højt plan.

Det der med at lægge neglelak og blogge i stedet for at øve til eksamen......... Lål....
Hvorfor er det lige at jeg er så pisse god til overspringshandlinger, og ikke-god til det jeg egentlig skal?... Ej... Dumt spørgsmål... Jeg er jo dårlig til det jeg er dårlig til fordi at jeg laver overspringshandlinger... Dybt... Men overspringshandlinger er også bare så hyggelige?! Livet er uretfærdigt......

Nu kigger jeg youtube videoer..... overvejer at gå ned og købe en kop kaffe..... Måske en kaffe calypso... De er sku helt okay.... Mon de laver sådan en i baren? Det ville gøre mig glad... fik jeg sagt at det var imorgen at jeg skulle op til den der eksamen?.. kaffe... Måske skulle jeg også bare tage mig sammen.. Jeg ved det ikke...... Igen; Overspringshandlinger er jo bare super hyggelige.. Åha..... Hvad mon der sker på facebook? Jeg har heller ikke været på 9Gag.... Måske skulle jeg prøve det.... Det er også sjovt...

Møs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar