torsdag den 21. november 2013

late night blogging.

Jeeps... Jeg er stadig vågen! Fedt? Egentlig ikke... Skal så tidligt op i morgen.... Kl. 8....... Woo! Ej.... Har drukket red bull, så det er egentlig lidt min egen skyld at jeg ikke kan sove.... På den anden side ikke... Fordi at jeg har fået det vi i guide-verdenen kalder nødtelefonen! Hvad er nødtelefonen? nødtelefonen er den alle gæster ringer til hvis de star i en nødsituation, eller ikke lige orker at gå ned i receptionen fordi at de mangler et håndklæde... Pikhoveder.... Ej.... De er søde nok.... Er du en af de gæster der ringer til guiden fordi at i mangler håndklæder, eller ikke kan husker hvornår forretningerne lukker? - fuck dig.... Ej... Du er ok.... Bare tænk dig om..... Hæhæhæ..
Alle andre er ret fulde lige nu.... Jeg drak, som sagt, min redbull.. Og er nu gået i seng... Det er ret trist.... vil lige dele et billede af hvordan det er at have nødtelefonen:

Dette er Louise, Linn og Mig! Fine, ikke?
Ikk' sjovt!

I dag har jeg været mega sej faktisk.... For at blære mig lidt (Det har jeg lært at jeg gerne må her nede)... Vi har været ude at være aktive i dag! Først kørte vi det vi kalder "Transfer praktik", det var jeg ikke pisse nice til.... Men så var i T.T.T-praktik!! og det var pisse sjovt! Først Legede vi Laser Combat. Til folk der ikke ved hvad det er, er det faktisk næsten det samme som laser-tag. her er det bare udenfor. Man bliver udstyret med sensore foran og bag på hovedet, så bliver man udstyret med en "gun", som selvfølgelig ikke skyder med rigtige projektiler, men med en laser. Og så skal man ellers bare skyde hinanden. - på en forhindringsbane altså... Ikke bare sådan... Overfor hinanden... Så er det jo ikke sjovt.... hæhæ... Tilbage til emnet! Laser Combat = Fucking sjovt! alle skal prøve det!
Men nu kommer så det vilde: Til jer som ikke ved det, så er jeg pisse bange for højder... Sådan virkelig bange.... Så jeg blev ret så udfordret a vi lige pludselig skulle ud og klatre på en forhindringsbane.... Og så tænker i "Men... Forhindringsbane? - er det ikke bare sådan noget.. "Tarzanbanen i Djurs sommerland"-ish"... Nej! Medmindre at den er blevet hævdet 15meter op i luften og foregår med tungt sikkerhedsudstyr, instruktører, og med meget små platformer... Jeg ved det ikke... Har ikke været i Djurs sommerland i 3 år... maybe? Måske skulle jeg finde ud af det..... Men i hvertfald ! For en lille person som mig, så er det en kæmpe udfordring for mig at skulle kaste mig ud fra en platform 15-20 meter oppe, og bare lade mig svæve lige så langt, for derefter at kravle rundt på endnu en platform, som ikke er specielt meget mere tættere på jorden. Tror aldrig at jeg har sagt "fuck mit liv" så mange gange på halvanden time....... Forfærdeligt!! Men fedt! - det er også noget der helt klart kan anbefales!...

Jeg burde virkelig sove lige nu..... Det er bare så svæært..... For jeg har ret noia over den der telefon..... Magter den ikke helt lige nu....  Stille musik hjælper lidt på det... Lige nu er det J. Tillman med Golden Strings For Your Nest. Skøøøøn mand! Har også blogget om ham før... Det er noget alle skulle lytte til.. Bare en enkelt gang! Lyt selv her:

Den er fra hans 2010 album "Long May You Run", som er en helt fantastisk CD. Som jeg desværre ikke har fået købt (FAIL!). Men spotify har stort set alle hans plader, så det går nu nok! Men købes skal den!

Men med dette nummer vil jeg sige godnat! Møs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar