søndag den 3. november 2013

Søndag. - En fjollet dag.

Søndag, søndag, søndag. Hvad har jeg så formået at få lavet i ugens løb. Ikke så meget, men heller ikke så lidt! En ting er sikkert.. Jeg har ikke lavet det, som jeg skulle lave. Jeg har lige været til tandlæge. Okay. Det er noget jeg skulle lave. Det var et helt år siden sidst! wooow.... Det var mega fedt! Der hvor jeg troede at der var et hul var der ikke et hul, og hvad jeg troede var helt ude var skide, var faktisk pisse godt ! Hvor er jeg bare stolt af mig selv.. men hold kæft hvor gør det ondt i pungen! .... Pengepungen altså.... Høhøhø! - men har fået gratis tandpasta ! woo! Livets små glæder... Der er glimmer i... lål... - og da jeg er over 18, har jeg ikke haft mulighed for at vælge en børnetandpasta. Nix.... Men hvem har så lavet en tandpasta med glimmer i? Det har Oral B da! Hvorfor? ingen ved det. Min tandlæge håbede på at der var en dybere mening med det, men da hun er tandlæge, og ikke engang hun ved det, så går jeg efter den begrundelse der hedder; at de simpelthen bare er fordi at de ville lave en tandpasta der gjorde ens tænder mere fabølås en de er i forvejen. Fa-bø-ås!

Så har jeg været til gammel-elev-dag på min efterskole.. Det var så i lørdags. Det var ret akavet... Det er 4 år siden at jeg er gået ud, så det var lidt fjollet... For jeg har jo egentlig intet med skolen at gøre mere... Udover den elevforening der er blevet lavet, som jeg kigger lidt på en gang i mellem. Men det var ret vildt, for vi ret mange fra min årgang der faktisk kom ! 19, af hvad jeg kan tælle mig frem til. Fedt ! kan i finde mig?


Det er min årgang. 09/10.
Jeg er hende med de stribede bukser der har kastet mit ben omkring kat. Kat er hende med de grå kondisko. hints nok? Vi var sku en god årgang. Det er vi stadig. Måske endda bedre! og på trods af den lidt akavede stemning, hyggede vi os jo pisse meget! For vi er jo søde.... Lidt....

Så har jeg endelig fået lavet min pakkeliste færdig... Der var da også kun lige ugen inden at jeg skal rejse.... Godt gået Maja! Jeg tager min computer med, så kan jeg blogge lidt når jeg får tid dernede. I skal ikke regne med noget! Men jeg vil gøre mit überste! ellers kan i følge mig på instagram, for så hipster er jeg. Der kommer nok nogle billeder og sådan lidt godt.

Så har jeg fundet en magisk video på youtube. Nogle siger at den er dum. Jeg synes den er magisk. Kig den lige her:

Jeg har ikke mere at fortælle jer..... Så jeg går nu.... Møsser !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar