onsdag den 6. februar 2013

Medier og kage.

Syg, syg og mere syg... Jeg er bare uheldig.... Eller ynkelig... For jeg er egentlig ikke syg... Jeg har bare ondt i halsen.. Hæh...

Men jeg sidder lige og kigger nyheder på DR, og de viser noget med ham islam-kritikeren som jeg ikke kan huske hvad hedder.... Ja det er lige blevet nævnt i nyhederne, men jeg kan ikke huske hvad jeg fik til aftensmad.. Så det er okay!

Men! De har så ham her rapporteren ude, som står ude foran hans lejlighedskompleks, og peger direkte op på hans vindue og siger meget højt "Oppe i hans lejlighed, der hvor lyset står tændt, er politiet i gang med at ransage hans ejendele....." Han sagde også en masse andet... Men noget jeg bed mig fast i var den sætning der. For den stakkels mand er jo mandsopdækket 24 timer i døgnet, altså selv hans sikkerhedsvagter har sikkerhedsvagter, og hans toilet skal tjekket for terrorister og bomber før at han kan skide! Hvorfor står man så, som rapporter og peger op på lejligheden og siger det der? Han kunne lige så godt sige "Det er der han bor! Prøv at fange ham!", så kunne vi så alle sammen følge kritikeren og islamisterne lege fangeleg... Men det er jo bare fjollet!

Så senere, interviewer de en kvinde, formand for et eller andet sikkerheds gøgl, der fortæller om hans dagsorden den næste uge, og om hvor han skal holde møder. Altså....... Jeg tror virkelig ikke at de kan lide den mand! Ved ikke om det bare er mig? De kunne virkelig bare udlevere ham.... Prøv at gøre det tænker jeg... Ej... Det ville være synd.... Derudover udtalte hun sig, meget generaliserende, om at islam var en meget voldelig trosretning... Men nu har min klasse, og jeg, haft om det her islam.. - og jo.... Der er nogle tilfælde hvor at de ryger helt ud i torvene og slå deres familier ihjel. Men det er altså ekstremisterne der gør sådan noget! Det er dem der tager koranen som den står, og ikke tager det hele med et lille smil og en gran salt...

Jeg forstår ikke medierne lige nu.... Så nu vil jeg drikke kamille te og kigge dårligt tv... Som ikke indebærer underlige folk og rapportere.... For rapportere og folk er ikke det samme... Fuck... Min hjerne gav op kl. 11 i formiddags... Den kan ingen ting... Så det er okay!

Den vil jeg lave den her.... Det kan umuligt være svært... så kunne jeg spise kag like a sir...... Selvom at jeg ikke er en sir.... og aldrig rigtigt bliver det.... Lidt for mange kvindelige hormoner tror jeg det skyldes...  Det er også okay.. Jeg må godt..

........ Men kan man måske ikke bage den som en anden kage? Måske chokoladekage... Med peanutbutter so et mellem lag.... og så chokoladeglassur... Chokolade... Hæh! Det er noget jeg er nede med!... Men ikke fyldte chokolader... De er bare klamme...

.. Manden hedder Lars Hedegaard... Ham som medierne er igang med at udlevere.. Det sagde mit tv lige...

Men kage!! Måske skulle jeg servere den til min fødselsdag? Det kunne være nice price! .. Jeg burde nok begynde at invitere min familie.... og sende nogle ønsker ud... Åha.....

Det gør jeg!.... Nu....


Møsser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar