mandag den 4. februar 2013

Det der.. You know...

Kender i det at man når til det punkt, når man ser sin eks og man tænker:


Det er en rar tid! Jeg har egentlig haft det sådan længe..... Men synes lige at jeg ville skrive det her inde... Fordi at jeg faktisk har fundet en som faktisk gider at lege kærester med mig.. En ny en altså.... Ikke den samme... Jeg er jo ikke dum... - og grunden til at jeg skriver det her inde, er fordi at der åbenbart er folk der ikke har lagt mærke til mit civilstatusskifte (åh gu et langt ord.... Lige som komplementærrytmik!)... Så nu vil jeg skrive det her inde... Fordi at jeg har på fornemmelsen at der er flere der læser det her shit frem for det jeg skriver på facebook..... Wow... Så populær jeg er... Kald mig Miss Popular fra nu af.... Så bliver jeg glad... :)

Lige nu burde jeg skrive musik og idræts opgave... Det kan jeg bare ikke rigtigt overskue... Så nu har jeg overgivet mig til Thomas Buttenshøns album "Vinden der blæser" imens jeg skriver det her.. Det er helt okay faktisk.... Så har jeg også malet... Det er da utroligt så god jeg er til at finde oversprings-handlinger... Det er det jeg kan som et dovent menneske... Det er også okay...

Ej... jeg burde nok skrive de opgaver.... Hæh... Det ville være godt for mig... Det er bare fordi at det er anatomi... Anatomi er kedeligt.....

Men jeg tror at jeg gør det! ... lige om lidt... Måske kan man nå at dræbe en simmer inden.... Det tror jeg at jeg vil i stedet for... Hæhæhæ

Møsser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar