tirsdag den 5. februar 2013

Beyonce, putter og av....

Bodycombat......... Det smadre mig jo..... Fucking...
- Idræt på B niveau er faktisk ret sjovt, når man har en lærer der underviser normalt, og nogle timer hvor man får sig rørt... "Ja...." Tænker i så sikkert....... "Snakker hun om motion?!"... Og det ser virkelig sådan ud.. Men skal nok lade være med at pine jer så meget med min pladder om motion... For jeg er stadig lige så doven som altid.... Ville bare lige anbefale folk der gider at bevæge sig, at melde sig til Bodycombat... Har aldrig svedt så meget på en halv time, som jeg gjorde i går.... Men husk at strække ud! For jeg kan ikke rigtigt bevæge mine ben i dag....

Men jeg skriver lige nu faktisk fordi at der er sket noget forfærdeligt...... Jeg er blevet forvekslet med en første G'er.... Altså det vi kalder en putter..... Og hvad værre var at det var en putter der gjorde det... Min sjæl græder.... Jeg har gået her i 3 år! Det er altså noget fjollet noget....... Men som min kære Mejse sagde: "bare vær glad for at du er så ung og smuk!", så det er jeg :)


apropos ung og smuk! Hele verdens smukke Beyonce kommer til lille Danmark. Det synes jeg er ret vildt. d. 27 Maj går hun løs og shaker lidt booty i Forum (København hvis folk er i tvivl). Billetsalget starter d. 11 i denne måned, og jeg overvejer så meget om jeg ikke skulle tage ind og se hende. Det kunne være nice !!


Synes lige jeg ville dele den her.... Fordi at det er Beyonce.... Ikke fordi det er Jonas Brothers...... Jonas Brothers er ikke lige mig... Faktisk er de ret skod....... Men kig den.... Den er underlig...

Møsser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar