torsdag den 3. januar 2013

Jeg har computer igen!

YES MAN ! ... Jeg har fået begge mine computere igen!
- men jeg har stadig ikke noget spørgsmålstegn her på denne her... Fucking... Jeg forstår det altså ikke....



Men jeg har triste nyheder... Jeg fandt ud af igår at jeg har slettet Alle mine roskilde billeder.... Jeg føler mig virkelig dum.... Der var så mange gode! .. og nej.... Jeg har selvfølgelig ikke fået dem lagt ind på facebook....  Flot...


.... Måske.... Måske ligger der faktisk stadig nogle få fra sidste år på mit kamera!!!!!! Jeg ville være lykkelig!! Men jeg tror ikke på det... Åha... og jeg er for doven til at tjekke....

Jeg vil drikke te nu... og spise noget ulækkert.... Kage måske... Jeg har faktisk kage....
Møsser!

Forresten synes jeg lige jeg vil afslutte med et billede fra min julefrokost:

Jaeh.... Det er nogle af dem jeg går i klasse med.... Fjol!...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar