mandag den 14. januar 2013

Fjol....

Jeg vil starte med at citere min gode veninde, Mia, fra i fredags: "Hey drenge! Synes i at Megan Fox er lækker? Så prøv, næste gang i onanere at tænke på at hun også skider! Så! Nu er hun ikke helt lækker mere, hva'!? Nu er hun faktisk ret ulækker!"
- Ja... Det er min omgangskreds.... :)

Man føler sig en smule stalker-agtig når man skal ind og se det samme band igen, for 4. gang... Men så kan de bare lade være med at lave god musik, altså! Sådan er det bare...
Nu er problemet bare at det er i Herning.. - og jeg ikke rigtigt kan finde rundt i Herning... Fucking Herning...

Idag vågnede jeg også op til en masse sne... Lidt deprimerende... For jeg kan ikke lide sne.. og gråvejr...
Men nu hygger jeg til religion. Det er også okay...


- Jeg er en stor fan at batman.... Men det her er fjollet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar