søndag den 4. november 2012

Lovely sunday.


Så er søndage jo næsten også gået. Øv lidt... Så er det jo mandag imorgen...
- Ej, det har faktisk været en god weekend! Jeg har fået tilbudt endnu et lille rum til mit fine værelse, lavet 3 afleveringer (og skal til at skrive nummer 4 i aften), så har jeg fået ryddet op, repareret internettet på min ene computer, så nu kan jeg endelig lege med billeder igen! - og så har jeg, vigtigst af alt, fået slappet af..
Jeg gik dog glip af J-dag.. Måske var det helt okay.. Både for min konto og for min lever... - hæh.. Men også lidt ærgerligt..

Jeg så forresten det her billede på 9gag, og syntes det var så smukt. Det minder mig om min veninde med samme figur, og hun er også smuk. Til billedet stod der teksten "I shoulde've been born in the 50's when this was standard.", og det er jo bare rigtigt. Smuk dame, smukt billede!

Så har jeg oprettet en ny blog! Endnu en.. - Jaha! Haha
Ej, jeg har en stor hang til make up og forskellige looks. Kan virkelig bruge flere timer på at kigger tutorialt på Youtube og finde billeder på nettet. Så har min søde veninde Mejse for 100år siden (Jeps, så gammel er jeg) opfordret mig til at lave en blog med billeder af mine forskellige looks, og det er jo egentlig en fed ide.. Men det der med at finde et navn som ikke er brugt, det er svært! Men nu fandt jeg et!! Den lille nye er døbt Paint.My.Face og indeholder kun et lille indlæg og lidt informationer. Jeg skal prøve at gøre lige som med Grafitti_katten og lægge et link ind her når jeg lægger nye billeder ind der. Så er det lidt lettere at følge med. Låksus!

Paint.My.Face. Der var det første. Trashed Zombie.

Håber jeres søndag har været lige så god som min.
Møsmøs :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar