torsdag den 27. februar 2014

Flere billeder!

Okay, nu fylder jeg så 21 på lørdag..... Det kan jeg da virkelig ikke overkue?.. Jeg sad lige og læste en makeupartist's blog, her fandt jeg ud af at hun kun er 20.. Et år yngre end mig... Hun arbejder for de forskellige store mode-bureauer vor hun lægger den skønneste makeup. Åh! Hvor er hun dygtig! hun har 68.412 followers på facebook, hun har 411.617 subscribers på youtube, og hendes blogs og vlogs er også ved at eksploderer!... og hun et år yngre end mig. Og dette får mig til tænke "hold kæft hvor skulle jeg bare gøre noget federe ud af mit liv end at sidde og snakke om mig selv herinde....."... Lidt en håndgribelig tanke.... For det er jo bare at gå i gang.. Eller er det? For der er sku mange tale ter jeg gerne vil vise, men med kroniske mindreværdskomplekser og skills der ikke er helt i top, så er det som om at det kun bliver halvhjertet gjort. Og det er jo ikke fedt! Udover at være skide dygtig så får hun mig til at føle mig gammel.. ÅH! Jaloux? MUCH! jeg nægter at tro det, men jeg er faktisk gået hen og blevet jaloux.... Shit....

Jeg vil stoppe mit snakken og dele noget med jer, som jeg faktisk er ok til! Billeder!
- fra serien Woods. Med Canon 1100D (18-55mm objektiv).




Møs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar