mandag den 10. marts 2014

Arbejdsløs.. Det er pisse ufedt!


Det er sådan jeg ar det lige nu ! Øv vor er det nederen at være arbejdsløs........

I dag har jeg haft besøg af min kæreste veninde Mejse. Mejses arbejdsplads er lige lukket ned, og hun er derfor arbejdsløs. Ligesom mig! - og mange andre her i landet! Og øv hvor er det nederen...
Mejse og jeg snakkede så om at, nå ja. Så kan man jo så få gjort noget af alt det man gerne ellers ville nå, så som at gå i fitness, drikke kaffe/te med veninderne, eller gå en tur. - og det er jeg helt enig i ! Det er på nogle punkter pisse fedt! For ja, jeg har aldrig hygget mig så meget som jeg har, når min far er ude på platformen, min mor er hos sine mongolos og min søster i skole. Men helt ærligt... Når man kommer til onsdag, og huset er gjort rent fra ende til anden, man har hentet brænde ind som alligevel ikke bliver brugt (hurra for foråret!), og derefter gjort rent en gang til, så er det bare ikke sjovt mere. Har jeg ikke hobbyer? Jo, men det er sådan med mine hobbyer at, er jeg ikke inspireret og i et fucking kreativt mode, så kan jeg ikke rigtigt bruge dem til noget. Jo, man kan da altid læse en bog om hvordan man tager det perfekte billede, og man laver den fedeste Photoshop redigering. Og jeg kan altid øve mig på conturing og eyeliner-lægning. Men jeg finder det ikke nødvendigt at skulle lægge makeup, hvis ikke jeg skal ud. Så er det vidst også det. Det lyder rigtig dovent når jeg siger det, men det er virkelig sandt.

Jeg har søgt jobs alle steder! og tænker at nu vil jeg sku give facebook et forsøg. Er det dumt? Jeg ved det ikke... Men jeg tror at for at få sig et job, skal man lidt kende en som kende en der mangler noget en de kan ansætte... Åh! Jeg giver det et forsøg... Tror jeg.... Det har fungeret for andre?

Åååh... Jeg er træt af at være arbejdsløs......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar