onsdag den 19. februar 2014

Onsdagshygge med ny commi

Wiiii! jeg har fået mig en ny computeer! Så nu har jeg "????????????" igen!! Jaaaaa!
Det er ret awesome!

Derud over er alt ved normalen. Der sker ikke voldsomt meget i mit liv lige nu. Faktisk så lidt at jeg er begyndt at rydde op i mine blogs.. Jeg har 3.. Men bruger kun 1... Flot...
Men jeg har sådan en lille dyr hobby der hedder fotografering. Det er egentlig ikke af noget specielt. Bare ting og sager jeg synes er lidt sjove. - og eller flotte. Men den gik lidt i stå, da jeg mit kamera døde. hvilket er ved at være et år siden. Og i det år har jeg så ryddet lidt op i billederne, og omfg! der var nogle grimme nogle i blandt ! Men nå ja.. Man skal vel starte et sted fra? Hæhæ "?".. Jeg elsker det !
Men nu har jeg så fået denne lyse idé at lukke min foto-blog helt ned! - og så smide billederne ud her! Tror helt ærligt at jeg får mere ud af det her. Så engang imellem vil der faktisk næsten ikke være noget snak, men kun billeder. Woo! Og nu vil jeg så giver jer lidt en forsag på hvad jeg blandt andet vil byde jer. De er en del af em billedeserie jeg kalder "Woods". Da jeg tog dem og kom hjem og kiggede på dem, så jeg at kvaliteten ikke var skide god. Men Jeg synes alligevel at der var noget charme ved dem, så jeg satte mig til at arbejde med dem. og det her er så resultaterne:




Hvis nogle af mine læsere er foto-interesserede, så er billederne taget med et Canon 1100D, og en standard 8-55mm. objektiv. ISO på 100.

Stort onsdags-møs herfra!
???????????????????????????????????????????????????????????????????????

Hihihihihihi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar