tirsdag den 11. september 2012

14cm. ren nydelse !

Så er verden da også kun blevet et bedre sted at leve! Jeg har fået nye baby'er, jeg skal til koncert næste uge (Of Monsters And Men!! Det bliver awesome!), jeg har (næsten) bestilt studenterhue, og folk er bare dejlige !

Hvis folk ikke ved hvem Of Monsters and med er, så se lige den video jeg poster i bunden af det er oplæg. Det er skide godt! - og hvis folk stadig kan skaffe billetter, så tag ind og hør dem !!!! Store Vega (københavn), onsdag d. 19 september (altså næste uge)!! Gør det !!!

Nelly-trend (www.nelly.com) 329kr. lysegrønne med guldhæl, 14cm. 


Nå, men her er de så, mine små nye baby'er. - er det for meget at kalde sine sko baby'er.. Det ved jeg ikke.. Men jeg elsker dem lige så højt som babyer! Nej.. Det gør jeg ikke... For dem kan jeg ikke rigtigt lide... Flot.. Jeg er barnepige... Hvad er det jeg siger.. Det er svært det her ! Bær over med mig!

Nå, men jeg købte dem faktisk til min gode venindes 18års fødselsdags fest her på fredag, det bliver så godt! Min veninde kat kommer, og alle mine andre gode venner kommer! Åh, venner! Jeg glæder mig ! - Jeg lyder som om jeg er forever alone... Fuck..

Her er det link jeg lovede med musik af Of Monsters And Men. Lyt og føl dig glad og varm inden i, mixet med en lille trang til at danse.

Sødt ikke..

Møs møs!

Hvis du undre dig over at der ikke er nogle spørgsmålstegn, så er det fordi at halvdelen af min computers øverste knapper har valgt ikke at samarbejde det næste stykke tid. - jeg arbejder dog på sagen ! Så spørgsmålstegnet er skiftet ud med dobbelt punktum.. (selvfølgelig kun der hvor der skal være et.. Andet ville være dumt ;) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar