mandag den 18. juni 2012

Matematik med te...

Ja, eksamens tiden er gået i gang, og jeg terper matematik.. Jeg tror mit hovede er ved at falde af... Eller også er det bare håndklædet som jeg viklede op, der er ved at falde ned.. Who knows?
Well, jeg kan så sige så meget at jeg allerede har været oppe i eksamen, Naturfag... Jeg fik 4.. Jeg er mega stolt! Hahaha
Men matematik er virkelig ikke mig? Jeg har aldrig forstået det, og kommer heller aldrig til det.. Jeg har heller ikke koncentrationsevnen til det!? Jeg sidder og laver indkøbsliste til Roskilde-festival.. Som jeg faktisk er utroligt skuffet over i år! Dj-static lukker orange? Altså hvad er det for noget? Det er ikke fordi at jeg ikke kan lige Dj-Static, men han spillede til min gymnasie fest? Det kunne da være rart hvis der kom noget federe, og lidt større og spillede! Øv altså!...

Min kødædende plante er forresten død... De kan ikke tåle at blive rørt ved... Det skal man huske at sige til smør børn Inden at de piller ved den... Altså...

Nu vil jeg give mig til at høre Justin Vernon, der forresten er begyndt at designe sko (release date: oktober 2012), og lave mere matematik.. Juhu....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar