tirsdag den 12. juni 2012

Læseferie!



Ja, endelig kom den! tiden hvor man læser alle sine dage væk, i kedelige tekster om naturvidenskab og matematiske ligninger... Som om jeg magter det!
Dette vil også sige at min tid i 1P er slut.. Det har været lidt et skørt år.. Hold kæft hvor har jeg hadet det...
- men tingene ændre sig jo.. Og nu tror jeg ikke at kan finde ud af at holde en sommerferie uden at ses med dem.. Det havde jeg ikke regnet med...
Vi havde selvfølgelig et brag af en afskedsfest.. Det kan vist også ses på de glade ansigter! haha

Hvad har jeg ellers lavet? Hmm..
Min gode barndomsveninde skrev faktisk til mig for et par uger siden, om jeg var interesseret i to billeter til Metallica, ganske kvit og frit... Det kunne jeg ikke rigtigt sige nej til...
Så jeg slæbte min ven Libo med til Metallica... Det var vildt!
- vi kørte kun forkert 3 gange, og kørte ikke mig selv i smadder... Jeg er stolt!!

Så blev jeg linket til noget musik fra Clock opera, og jeg synes at alle der skal på roskilde i år, skal tage hen og se dem! Det lyder jo herre godt? Do it!

XoXo

2 kommentarer:

  1. Lyder slet ikke som en dårlig læseferie. specielt den der Libo del af den...

    SvarSlet