mandag den 25. juni 2012

Den dag, som var dagen før eksamen

Okay... Her sidder jeg... Med matematik helt oppe omkring ørerne, kaffe der smager af bacon og kan ikke mærke min venstre arm... Det er et sikkert tegn på at jeg ikke skal lave mere matematik.. Men mit problem er så at jeg skal op i morgen.. - og jeg mangler 4 spørgsmål... - og hvis jeg så kender mig ret, så trækker jeg et af de spørgsmål jeg ikke har forberedt... Det skete nemlig til de sidste 3 eksamener... Jeg er dygtig... hæhæ
Det var egentligt meningen at jeg skulle have været færdig i løbet af i eftermiddags.. Men nej... Det der med at læse flere sammen, er altså ikke smart... Det er pisse hyggeligt! Men ikke smart!.. Øv...

Læse, læse.... Ej.. Det dur jo ikke det her...
Jeg kom faktisk hjem med det største brandsår på mit knæ i fredags... Jeg har ingen anelse om hvordan fanden jeg har fået det... Men klamt er det! - ville gerne lægge et billede ind... Men vil ikke stå til ansvar for jeres øjenbetændelse... For så klamt er det faktisk! - det væsker.. Jeg er ulækker ):
 - Men fuck en hyggelig aften! Med øl og alt muligt!
 (Billeder skal nok komme.. engang når jeg får tændt min anden computer.. jeg er nemlig både ulækker og doven..)

Nåeh... Matematikken kalder! Igen...
Hygge hejsa!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar