mandag den 30. april 2012

Party i provinsen!

Dejlig weekend, med en skør lørdag! I weekender kan der ske meget, men det gjorde der ikke rigtigt i denne. Jeg havde besøg af min kæreste.. Jeg slæbte ham med til fødselsdag i Fjellerup.. Så kunne han møde alle mine alt for stive veninder.. Festen lukkede kl. 02, og så var der ellers dømt smadder.. Ved ikke hvorfor.. Det var lidt underligt... Men det var rart at min far gad at hente os.. kl 3 om natten.. han er et godt menneske! - vi korte næsten en hjort ned... Uran hjort.. Til folk som forresten ikke ved det, har Medina scoret denne søde lille fyr. Han hedder Christopher.. Og han stemme er bedre en sko-shopping under januar udsalget... Christopher - Mine, mine mine Nu har jeg fået at vide at jeg ligner en straffe fange på mit kørekort.. Flot... Haha
Det er min hund.... ^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar